Posted in Ես կարողանում եմ, Հեքիաթներ

Ջանի Ռոդարիի և Ղազարոս Աղայանի հեքիաթների խումբ

Չիպոլինոյի արկածները

Մուկը, որը կատուներ էր ուտում

ԱլիսԳլորիկը

Երիտասարդ խեցգետինը

Սև քթերի հեքիաթը

Շների երկիրը

Թե ինչպես կապիկները որոշեցին ճանապարհորդել Գոհար

.Անահիտ2.Օձամանուկ և Արևահատ3.Անտառի մանուկը4.Վաճառականի խիղճը5.Զանգի-Զրանգի6.Եղեգնուհի7.Խիզախը կամ Աներկյուղը8.Այծատուր9.Հնարագետ ջուլհակը10.Մանուկ-խան11.Ասլան-Բալա12.Քի՜չ էլ, քի՜չ էլ13.Արեգնազան կամ Կախարդական աշխարհ14.Վիշապին հաղթողը15.Հազարան Բուլբուլ16.Արևամանուկ17.Կախարդական պատկեր18.Մանկական աշխարհայացք կամ Լույս ու մութ աշխարհները Գոհար

 

Ռասպե
Ռեյ
Ռոդարի
Ռուսական
ժողովրդական

 

 

Չիպոլինոյի արկածները

Մուկը, որը կատուներ էր ուտում

Ալիս-Գլորիկը

Երիտասարդ խեցգետինը

Սև քթերի հեքիաթը

Շների երկիրը

Թե ինչպես կապիկները որոշեցին ճանապարհորդել

Ժորա

 

Մեղուն մեկ անգամ հարցրեց իր տիրոջը:
— Քո կենդանիներից ո՞րն է ամենից օգտակարը:
— Գիտեմ, դու երևի կարծում ես, թե ամենից օգտակարը դու ես, բայց սխալվում ես, —
պատասխանեց տերը:
— Ինչպե՞ս, տեր, ո՞րն է այն կենդանին, որ ինձանից ավելի օգտակար է:
— Ոչխարը:
— Այդ հաշիվ չէ, տեր. ոչխարը իմ հասակակից չէ: Նա մի ահագին կենդանի է, իսկ ես մի
միջատ եմ: Դու պետք է ինձ իմ ընկերների հետ համեմատես:
— Շատ բարի. շերամը քեզ պես փոքր է, բայց քեզանից շատ օգուտ է տալիս:
— Շերամը ո՞րն է:
— Շերամն այն իմաստուն որդն է, որ մեզ համար աննման քնքուշ մետաքս է շինում:
— Հա˜ , իմացա, այդ այն շատակեր ճիճուն չէ՞, որին անդադար կերակրում եք թթան
տերևներով:
— Նա ինքն է:
— Բայց գիտե՞ս, տեր, նրա չափ որ մեզ էլ կերակրեք, մենք մեղրի տեղ ոսկի կշինենք ձեզ
համար: Դուք ոչ մի կենդանի չունեք, որ իր կերակուրը մեզ նման ինքը լինի շինելիս և
ուրիշներին էլ բաժին լինի տալիս: Այնպես չէ՞, պարոնս:
— Այո, այդ կողմից դու ուղիղ ես . մենք դեպի ձեզ շատ ապերախտ ենք, որովհետև
բոլորովին անխնամ ենք թողնում ձեզ…
Մեղուն ուրախացավ տիրոջ պատասխանիցը և թռավ նստեց վարդենու վրա:Արայիկ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *